Over Mij
Online marketing Strateeg
Online marketing
Na mijn afstuderen in 2012 begon mijn loopbaan als online marketeer.
In de eerste fase vooral uitvoerend. Het schrijven van teksten en bijhouden van de campagnes.
In de laatste jaren heb ik de focus gelegd op de analyse van data en bepalen van de strategie. De cijfers zijn nou eenmaal de beste graadmeter om beslissingen te nemen en je koers te bepalen.
Mijn kennis van de kanalen is breed, maar ben geen specialist. Ik onderscheid met door kansen te signaleren en die projecten in gang te zetten. Welk kanaal of tool daarvoor nodig is, maakt mij niet uit.
Lennart
Geboren op 4 November 1989 en al van jongs af aan gek op sport, met name voetbal.
Het spelletje, de tactieken en uitzonderlijke kwaliteiten van sommige spelers, dat bij elkaar vind ik geweldig om te volgen!
Naast sport zoek ik graag de gezelligheid op. Dit doe ik regelmatig in mijn woonplaats Breda, maar ook daar buiten. Voor een paar dagen of weken naar het buitenland op avontuur kun je me altijd wakker maken.
Over mezelf kan ik zeggen dat ik ad-rem ben en en ik lach vooral om mijn eigen grappen als ik mijn vrienden moet geloven.
Mijn grootste drijfveer is resultaat behalen met innovatie. Dit gaat van het efficiënter inrichten van processen tot compleet nieuwe platformen optuigen. In dat soort grote projecten kan ik helemaal opgaan en vooral van genieten om ze uit te voeren.
Proactief
Als manager of directeur zoek je mensen die jou vertellen wat er moet gebeuren.
Dat is precies wat ik doe, vervolgens nemen we samen een beslissing over the-way-to-go.
van doel naar actie
Er zijn talloze voorbeelden van organisaties met mooie plannen en targets, echter is voor marketeers niet altijd duidelijk hoe daar te komen.
Ik kan helpen met de vertaalslag naar acties voor kanaalspecialisten of helpen met een aanhaken van goede externe partijen.
Uitvoerend
Naast het opzetten van het plan, gaat het mij vooral om het uitvoeren daarvan.
Dat doe ik door te zorgen dat deadlines gehaald worden en iedereen de middelen heeft om zijn werk goed te doen.
Keep it simple
In de grote brei van mogelijkheden in online marketing houd ik het graag simpel.
Als de aanpak voor iedereen duidelijk is, krijgen we het maximale resultaat.
I love it when a plan comes together
Het Plan
Er is altijd wat te doen, maar hoe geef je de juist prioriteit en wie heb je nodig?
Door gesprekken te voeren intern en extern, dit te combineren met data, ambities van jouw bedrijf en de behoeften van de klant.
Wil je sparren over jouw plan van aanpak?