Wat kan ik voor je doen?
Project, Interim of gewoon een vraag? Let me know!
Stap voor stap
Online Marketing voor jouw bedrijf
Het begint met een plan, maar dit hoeft geen 3-jaren pil te zijn. Door pragmatisch te kijken naar de data, de klant en de ambitie van het bedrijf is het eindresultaat een plan dat voor iedereen is te begrijpen.
1. Kennismaken
Deze fase is bedoeld duidelijkheid te creëren wat we doen en voor elkaar kunnen betekenen.
Zonder enige verplichting proberen we samen te schetsen wat het vraagstuk is en hoe ik daar invulling aan kan geven.
2. Voorstel Strategie
Naar aanleiding van alle informatie die ik heb gekregen maak ik een voorstel met een geschikt plan van aanpak.
Uiteraard kunnen we, in overleg, punten wijzigen aan de inhoud van dit voorstel.
3. Pilot
Om uit te zoeken of de klik daar is en we een match zijn, zal ik in eerste instantie een pilot doen van 3 maanden.
Zo hebben we allebei de mogelijkheid om een beter beeld te vormen van elkaar en wordt er ook gewerkt aan een beter online resultaat.
4. Samenwerken
Na 3 maanden loopt de samenwerking goed en gaan we verder.
Groeien is het gemeenschappelijke doel, daar werken we elke week met volle overtuiging aan.
4 simpele fasen
Waar gaan we samen aan werken?
Data
Het inzichtelijk maken van je huidige online activiteiten is de basis. Maar data helpt ook bij het spotten van kansen en te monitoren of je op de goede weg bent. Ook als je nog helemaal geen data hebt verzameld kun je data gebruiken in jouw voordeel.
Klant
Het centrum van al je activiteiten is de klant. Begrijpen waar de behoeften liggen en waar zij actief zijn geeft de voeding voor de juiste strategie. Ga het gesprek aan met jouw klanten, dit kan op allerlei manieren en niveaus.
Ambitie
Als ondernemer of bedrijf heb je ambities en doelen. Hoe maak je daar een helder verhaal van en zorg je dat dit aansluit op de klant en de mogelijkheden binnen jouw bedrijf?